zaterdag 8 maart 2008

I'm back!!!

Jaja, eindelijk weer terug in de wereld van genoeg drinkwater, internet, mobiel bereik en natuurlijk de universiteit. Om jullie deelgenoot te maken van alle avonturen die Ramon en ik beleefd hebben de afgelopen weken, vinden jullie hieronder in 3 delen onze reizen samengevat. Er staan slechts enkele van de 1500 feauteaux op die we gemaakt hebben, maar er zullen er snel meer te vinden zijn in mijn webalbums via de links aan de rechterkant. Ik kan in ieder geval wel vast zeggen dat we ontzettend genoten hebben van het reizen in dit geweldige land en dat we inmiddels ook echte Aussies hebben ontmoet. Echte Aussies die je niet aan de kust vind, van die Aussies die uitspraken hebben als "G'day mate, just hop on the bus and I'll tell u where we're going!", "Fair dinkum!" en naar mannen en vrouwen refereren als "blokes and Sheila's". En we hebben allerlei dieren in hun natuurlijke omgeving gezien. Koala's, kangaroos, emoes, adelaars, rozé kakatoes, possums, een echidna, zeehonden, pinguins om maar eens wat op te noemen...We zijn alweer een paar dagen terug in Sydney en terwijl ik alweer hard aan het werk ben, is Ramon Sydney aan het verkennen ... maar we hebben in ieder geval het weekend nog :) Morgen vertrekken we voor een korte trip naar de Blue Mountains, dus daarover volgende week meer! Dat was het qua algemene informatie, veel plezier bij het lezen van onze vakantieavonturen!!

5 opmerkingen:

Bob zei

Wauw, wat een reis zeg, nu ben ik wel jaloers :)
Leuk om te lezen allemaal!
Veel plezier morgen, groeten Bob

Anoniem zei

Ik ben echt mega onder de indruk!!!! En ook heel erg jaloers!!! Kan haast niet wachten tot ik je weer zie en de foto's kan bekijken!!!
Liefs Mijke

Anoniem zei

Heb de foto's bekeken en ben nu helemaal diep onder de indruk!!!

Maar toch is het leuker als je er bij kunt vertellen wat het allemaal is en voostelt!!!

Geralda zei

WAUW! Heb je foto's net zitten kijken. Ben positief jaloers meissie, maar ontzettend blij dat jij/jullie zo mogen genieten.
Je verhalen lees ik later nog, ben nu niet zo geconcentreerd ;-(

Veel liefs!

Anoniem zei

Whoohoo :) als je het doet dan doe je het goed he? ;)

Gaaf man! Coole foto's ook!

Liefs Jan

p.s. succes met hard werken!