woensdag 7 mei 2008

Fietsweer!

Na het lange verhaal van vorige keer, bij deze een kleinere update ... ik heb dan ook een stuk minder gezien en gedaan dan vorig weekend :)
Het weer was redelijk afgelopen weekend, dus besloot ik dat het tijd werd om eens een stukje naar het Zuiden te fietsen. Na een hele middag fietsen ben ik in Maroubra, Malabar en La Perouse geweest ... en dat zegt jullie natuurlijk helemaal niets. Maroubra is een van de betere surfstanden van Sydney, maar het was te koud voor surfers en het was dus erg rustig. Na Maroubra heb ik dus geprobeerd de kust te volgen naar Botany Bay waar het vliegveld, de industriele haven en natuurlijk de zware industry zich bevinden. Dat was niet al te makkelijk, zie onderstaande foto:
Wat je hier ziet is namelijk hoe dichtbij de kust ik kon komen, met dichtbij een golfclub aan de zee en bij die rotsen ... dat is de rifle range van het Australische leger. Maar het uitzicht op Botany Bay was wel geweldig vanaf het clubhuis van een van de golf clubs (ja, totaan daar mocht ik komen)
Na deze enerverende zaterdag ben ik zondag maar op souvenirjacht geweest, dat hoort er nu ook eenmaal bij. Nou ja, dat was het wel weer qua update ...
Voor de gelegenheid heb ik een paar foto's gemaakt in het lab, nu weten jullie dus ook hoe dat eruit ziet :)En hoe een photoluminescentie setup er hier uitziet ... niets in een doos, zelf bouwen!!
En inderdaad, ik ben nog niet naar de kapper geweest hier ...

2 opmerkingen:

Marleen zei

Je moet dan wel zelf bouwen, maar tis wel een hele fancy grote zuurkast!

Bob zei

En een stuk netter dan bij CMI :P (of FCC voor mijn part)