maandag 24 december 2007

X-mas time !!!

Lieve lezers,
Het spijt mij jullie te moeten teleurstellen, toch doe ik dat op dit moment ... daar ben ik me van bewust. Eigenlijk was het namelijk absoluut weer tijd voor een nieuwe blog, maar alles wat ik gedaan heb sinds de vorige blog is niet echt het melden waard. Ik heb heel hard gewerkt aan het afronden van mijn masterthesis (bijna klaar!) en heb verder binnen gezeten, omdat het buiten redelijk constant 19 graden en regenachtig was. Nou ja, tot gisteren dan ... toen ben ik naar het strand geweest :). Zie hieronder het resultaat van wat knip en plakwerk zonder Photoshop (c).

Met deze Season's Greetings wilde ik dan ook afsluiten vandaag. Ik ga vanavond Kerstavond vieren met een stel Italianen en Yong, morgen wellicht BBQ op het strand (als het weer het toelaat dus) en Boxing day ga ik hopelijk naar de "Randwick Racecourse". Tot na de Kerst! X

2 opmerkingen:

Bob zei

Of iets het melden waard is ligt niet zozeer aan wat het is, maar vooral aan de manier waarop je het vertelt. ;)
Gezegende feestdagen!
Groetjes, Bob

Anoniem zei

Heej!

Wat cool, kerst op het strand :) hier ist alleen maar koud en zonder sneeuw :( hopen dat t morgen beter wordt, maar ze voorspellen niet veel goeds jammer genoeg...
Fijn dat je thesis bijna af is! Goed bezig (maar werd ook wel tijd he? ;) )
Hele fijne kerst en veel plezier met je BBQ, de betere vorm van gourmetten!
Liefs Janne-Mieke