dinsdag 30 oktober 2007

Eerste berichtje

Lieve allemaal,
Na aandringen van een hele hoop mensen (ja, voel je maar aangesproken) ... een heuse weblog! Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden van al mijn belevenissen hier, down under, op het zuidelijk halfrond, aan de andere kant van de aardbol.
Vanmorgen ben ik dan eindelijk aangekomen in Sydney, na een vlucht van meer dan 24 uur, 6 security checks, 2 vliegtuig ontbijten en diners, een paar uur slaap en geweldige uitzichten vanaf mijn raamstoel in het donker :(
Ik ben inmiddels soort van geinstalleerd bij Ollie, een kennis van Ramon, een echte Aussie. Vandaag heb ik een beetje rondgewandeld bij hem in de buurt en verder eigenlijk niets. Ik heb best wel last van slaaptekort, maar het is me gelukt om wakker te blijven tot nu toe ... dus als het goed is morgen nog maar minimaal last van deze vreselijke jetlag.
Ohja, het is hier inderdaad schitterend weer. Zonnig en ongeveer 25-30 graden in de middag, een hele verandering. Volgens mij is het favoriete schoeisel (als je het al zo mag noemen) van de Aussies flipflops (aka teenslippers), werkelijk iedereen loopt hier op die dingen rond. Net als dat alles hier AMAZING! is. Het zal nog wel even wennen zijn.
Morgen maar eens naar de UNSW campus en eens kijken of ik vanalles kan gaan regelen. Dat was het voor nu, ik ga lekker douchen en slapen ... daar ben ik wel aan toe!
Dikke kus

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed dat je goed bent aangekomen en dat het daar wel lekker weer is! De tweede zomer is begonnen ;).

Unknown zei

Hee Vero,

Leuk dat je je goed voelt daar!! Veel plezier in de zonnecellen, nu ben je wel een soort concurrent geworden, maar toch wel veel succes gewenst.
Veel plezier op je teenslippers,
Groet,
Johan

Anoniem zei

ivwvw !0H

(Vertaling: Hoi mama! ondersteboven anders kun je t niet lezen natuurlijk ;))

Fijn dat je goed bent aangekomen! Ben heel jaloers op het lekkere weer.. Veel succes! Liefs

p.s. Al kangaroo's gezien? ;)

Anoniem zei

Hoi Nero!

Blij te horen dat je aan de andere kant van de wereld bent gekomen zonder er vanaf te vallen! ;-) Geniet van de tweede zomer en veel succes met je jetlag...

Groetjes,

Robin

Anoniem zei

Lieve Vero,

Ben echt heel erg blij dat het er zo leuk is. Hopelijk ben je snel gesetteld!
Ik zal in ieder geval je weblog vol spanning bijhouden!!!

Veel liefs Mijke (ook van Jeroen)

Tsjikkun zei

Oi Nero,
Anders dan mijn moeder weet ik dat in Australië het internet wél rechtop is ;).
Geniet daar wel van alles hè! Het continent zal je wel dwingen rustig aan te doen, dus take it easy, Australian Style!
Natuurlijk ook veel succes op de campus toegewenst!
Kip

Daniela zei

Hoi Vero,

wat leuk om al zo snel van je te horen. Zo te lezen klinkt het allemaal AMAZING! Ik ben blij voor je, maar ga je ook verschrikkelijk missen :( Veel plezier in down under en laat aan de Aussies zien wat je waard bent.

Groetjes Daan

Fennie zei

Hee meissie

Wat fijn om al van je te horen! AMAZING dat je nog zoveel weet te melden op zo weinig slaap haha. Ik ben trouwens blij dat zoveel mensen je hebben "gedwongen" om een weblog bij te houden. Blijven we lekker op de hoogte van alle avonturen Down Under. Het klinkt tot nu toe helemaal niet slecht, vooral de temperatuur, zucht.:D Ik hoop dat je snel van je jetlag af bent en helemaal kan gaan genieten van het avontuur. Ik ga je missen.

Heel veel succes, plezier en liefs
Fennie

Anoniem zei

He Veronique,

Imiddels je begeleider al gespot of is ie nog steeds kangeroo's aan het vangen? Veel bier en plezier toegewenst met de Aussies!

Matti

Anoniem zei

Hé Vero!

Hoe is je eerste weekje bevallen? Hoe gaat het met je roomie? Of heb je al een kamer gevonden?
In ieder geval veel succes en plaats maar snel een nieuwe update, dan hebben wij hier in de OL 160 ook wat te doen ;)

X Esther